Lejerens Rengøring

Forsamlingshuset økonomi tillader ikke de store udgifter til rengøring. Vi er afhængige af, af lejerne selv gør ordentlig rent efter sig. Nedenfor angives, hvad der ligger deri:

Forstuen støvsuges før stolene stilles derud.

Salen: Stole og borde tages ind fra salen og stilles på plads i forstuen. Stolene anbringes med de blå stole forrest. Hvis noget er i stykker, stilles det lidt til side. Bordene stilles to og to med bordfladerne mod hinanden. Bordene må ikke slæbes hen ad gulvene. Gulvet i salen fejes og vindueskarmene aftørres. Eventuelle skrammer på vægge indberettes på evalueringsskemaet.

Kaffestuen: Gulvet fejes og vindueskarmene aftørres. Stolene og stilles på plads i forstuen.

Gang og toiletter fejes og toiletter trækkes ud.

Køkkenet og opvaskerum : Al opvask gøres færdig og servicet sættes på plads. Alle madrester lægges i affaldssækken. Evt. ituslået service noteres på evalueringsskemaet og stilles frem på køkken bordet. Ovne rengøres, hvis de har været i brug. Opvaskemaskinens rist renses. Kaffemaskinen rengøres. Bordene tørres af med en fugtig klud. Gulv fejes. Brugte viskestykker, klude og håndklæder lægges i vaskemaskinen, som sættes i gang som anvist. Køleskabet gøres rent med aftørrede hylder. Affaldssækken bæres ud i containeren udenfor.

 Den lille forstue : Gulvet fejes. Måtterne rystes.

 Husk at skrive fremkomne småskader (det kan jo ske) på evalueringsskemaet.